Thursday, July 26, 2007

Larangan Komen!!!

Kepada saudara/I budiman, saya akui saya hanya seorang yang kerdil dan daif seperti Taufu yang memang fragile serta tidak berdaya tahan kuat seperti penulis blogger yang lain.

Memandangkan perkembangan terkini mempunyai Kuasa Ajaib cuba menyepak kebebasan menyuarakan pandangan (sebenarnya kuasa itu takut penulis blogger membongkarkan kepincangan dan penyelewengan lah!), demi untuk menghalang “Penembak Siber” sengaja membuat komen yang bukan-bukan, akhirnya MENGKAMBING-HITAMKAN kita; maka dengan itu komen blogi ini hanya dibuka kepada Rakan-Blog sahaja.

Dengan cara ini, kita boleh terus bersuara dan menggagalkan Penyerang Siber bermotif politik jahat itu. Segala pandangan boleh dihantarkan terus kepada saya melalui email: maibincang@gmail.com sebelum dipaparkan dengan rasmi.

Kesulitan amat dikesali, namun ketulusan kita tepat tidak beranjak sambil bersuara atas prinsip kebenaran dan keadilan. Kita memang sekeras-kerasnya MENGUTUK sebarang cuba yang mengapi-apikan sentiment perkauman, khasnya parti politik yang berasaskan perkauman harus diharamkan, tanpa mengira ia parti Melayu, Cina, India, Iban, Kadazan……

Dukacitanya landskap politik pemerintah sendirilah yang berasaskan parti perkauman, bagaimana mereka layak mengelar diri sebagai Pemimpin Malaysia?

No comments: